Dag 1 - Om mig


Går i skolan i Bålsta och planerar att börja i ett gymnasium i Uppsala ( GUC ) nästa år efter jag gått ut 9an,
bott i Hässelby, Bålsta och bor nu i Skokloster ( -.-' ). Finns egentligen inte så myvket astt säga! Brunett, men är naturligt mellan blond. Blå/gröna ögon ( skiftar färg ).
Älskar att fotografera och planerar att utbilda mig till fotograf och jobba utomlands! Tränar truppgymnasik nu och har gjort det i 5½ till 6 år snart. Jag går i Bålsta Gymnastik Klubb UT-äldre och vi kämpar oss upp till RM nivå. Måste tyvärr sova nu men lovar att skriva mer någon annan dag ;)

Kommentarer
louise

hej!

fin blogg och jag hoppas att du har en bra dag

kraaam:)

2010-12-08 16:25:10
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback