Dag 3 - Mina föräldrar

Man får inte säga för mycket om mina föräldrar här med tanke på att båda läser bloggen ;)

Men pappa heter iallafall Bosse och är bosatt i den delen av Skokloster som är " the middle of nowhere " men rätt mysigt iallfall ;) Och han är singel om nån undrar ;)  Han gillar att kolla på motors tv eller som jag kallar de " kanal 67 " haha :D Han verkar även tycka om att glömma bort saker som jag sagt till honom och sen säga att jag inte alls sagt de bara för attt han inte vill erkänna att han börjar bli gammal och glömsk ;) När vi är hemma hos " grannen " och ser deras hund gillar han att säga : " ÄR DE DAKAR? ÄR DET DAKAR? JA, ÄR DET DAKAR?"... osv ( Hunden heter Dakar ;) ). Hehe :D

TILLÄGG

Respekterar inte min fobi för clowner.

___________________________________________________________________________________


Mamma heter Ewa med W ;) Mamma är tyvärr inte singel ( tyvärr gubbar, ni får leta nån annanstans ;) ) för hon är nämnligen gift! Den du ! Hihi :D Hon bor i den delen av Skokloster som det faktiskt finns mer än ett område med hus i ;)Mamma gillar att tro att hon är 3 m lång och 7 meter bred fast hon är egentligen
typ 1,75m lång och 30 cm bred ... MAX! :cool:  Hon gillar oxå att somna i soffan och om hon lyssnar på sin höga musik så spelar det inge roll om andra ligger och sover men om nån kollar på tv för högt ( dvs nästan lägsta volym )får man utegångsförbud, inget barnbidrag, inget internet eller någon som hellst kontakt med världen utanför huset! ( Om det inte är skola... då måste man gå ). Sure jag kanske överdriver lite men min mamma gillar att överdriva när det gäller vissa saker!

_________________________________________________________________________________________

Sen kan jag berätta lite om min " mamma 2 " oxå! Min mamma 2 bär namnet Stefan och tror att han är riktigt cool med sin enorma mage och elvis frisyr! Han gillar att att kasta pil men blir grymt irriterad när han förlorar 5 ggr i rad av en viss 15 åring ;) . Han gillar att låta som ett cp barn och att gå likaså. Han gillar att komma på smeknamn åt folk och att skriva låtar om en viss 15 åring som låter mindre bra. Exempel på text: Sandraaaaa hon vill gå ut och vandraaaa med andraaa. Men andraaa vill inte vandraaaa med Sandraaaa för dom ska vandraaaaa med andraaaa... och sandraaaaa börjar klandraaa andraaaa.... osv :question:

Kommentarer
Ronja

Re: Vid gamla tågrelsen i skörby ;) <3

2010-12-09 21:54:02
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/
Sandra

ASG!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Du e' för söt du gumman! ;0)

Tycker din pågående lista är genialisk <3

2010-12-09 22:16:37
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback