Dag 6 - Min dag

Vakande 20 i 9, hade ställt väckarklockan på halv 8 men den ringde ju självklart inte -.-'
Sen blev de till att åka till BCJF där det var lucia uppvisning, jag lyckades smita undan från luciatåget som jag verkligen inte ville vara med på. Sen blev jag blå ! Eller aa, blev blå/grön/vit! Jag var alltså en Avatar ;) Klarade mig igenom förträningen utan vidare problem, sen bar de av till centrum i endast sportBH, trikåer och shorts + att man var helt blå i hela ansiktet, hade fake abs, och ränder över hela magen, ryggen och armarna!
Sen var det dags för första föreställningen, var inte med på lucia tåget, sen var vi sista numret vilket betyder att vi kan sitta och kolla på när dom andra kör!:D
Klarade mig även igenom första föreställningen utan skador !
Försvann spårlöst igen när det var dags för lucia!
Under andra föreställningen gick det dock inte lika bra, klarade varven utan fall men det gjorde så jävla ont i benhinnan i högerbenet.
Men jag sa ingenting för då skulle jag inte få köra klart :)
Sen efter uppvisningen drog jag med Nathalie till centrum i väntan på att pappa skulle komma och hämta mig :)
Sen var jag tvungen att lämna Nattha för pappa ringde, så sen blev det Thaimat!
Pappa hade försökt ringa och fråga granne om dom ville äta med oss men dom svarade inte. Förmodligen kommer nån av dom att läsa det här och ååångra att dom dissade oss ;)
Det var iallafall min dag så får vi se om jag åker till mamma ikväll eller om det blir imorgon.
Är lite smått nyfiken på om det finns internet hos mamma eller inte, annars blir det jobbigt att göra dags listan om det inte finns internet eftersom jag inte kan blogga via mobilen heller för den e cp :)
I värsta fall får jag skriva inläggen på word så lägger jag upp dom när jag fått internet igen vilket förmodligen blir nästa gång jag kommer till pappa! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback