.


Har suttit och gråtit ( HYSTERISKT ) i en timme nu, kollade på en film som var så hemskt sorglig :o
Så jag smsade personen som alltid lyckas få mej att skratta eller bara allmänt göra mej glad, men självklart svarade han inte, han var väl upptagen eller något antar jag :)
Så aa , nu ska jag kolla på en annan film och se om jag lugnar ner mej då x)



BTW filmen jag kollade på var Hachiko jag tyckte att den var så hiimla sorglig, men den var fantastisk!


Nu ska jag iallafall kolla på Inception så ni får ha de så bra !


Vilken film börjar du lätt gråta till?
Hur brukar du lugna ner dej efteråt?


Kommentarer
Nattha

Vad heter den filmen? :')



Vetu , jag gråter alltid när jag kollar på the last song och ica castle ! :[<3<3

2010-11-21 12:24:12
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback