mtu del 2





Hejhej hemskt mycket hej.
JAGGGGG har inte tid att skriva egentligen höhöhöhö. Idag ska jag och sandriss shåppa kleder i sentrum. Jag tänker tigga choklad som vanligt. Mmmmhh jag var på konsert i helgen. Håkan Hellström DET ÄGDE OMMMMGGGG BÄST EVRRRRR seriöst.
Jag har min mösssa på mig och de gillar inte lärarna fast de är ok ändå för Anders är snäll.
JAG HAR VERKLIGEN INGET ATT SÄGAAAA blubbbbbvbbbbbsdga. . . . .. . . . .. .. . .. . .. . . .. . .. ...
När jag kommer hem från centrum ska jag steka kyckling och sjunga med i bög låtar för de är jag bra på. Simon och jag är bäztizar DU ÄR BÄST SIMON!!!!!
LAGOM INTRESSANT DEHÄR KÄNNS fast nej. mut står för Maria gästbloggar btw. kwuligt nu slutar vi tror jag hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback