Godmorgon

Godmorgon folket!

Sitter och redigerar lite musik som vi kanske kan ha i friståendet, bland annat Love the way you lie utan lyrics som Amanda föreslog ;)

Truppen får väl höra det på Söndag om jag kommer ihåg ;)

Haha vet ni vad som hände nyss? xD

Jag satt och lyssnade på musik och så knackade de på dörren så jag tänkte" vem kommer vid den här tiden?? alla jobbar ju nu"  Så jag gick och öppnade och såg:





Då var det nån liten gubbe från Jehovas vittne som började prata massa ( de va en gumma oxå men minns inte hur hom såg ut ) Sen fick jag några papper. Så fort dom hade gått ringde jag till pappa och
han sa " du skulle bara sparkat ut dom"
Jag : " Men dom va ju så söööööta!

Dom va minst 100 år gamla


Hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback