MTU - Maria säägeer:

VART E DEN DÄR REGNBÅGEN?
Ja, det var väl dags att tala ut igen. Hå hå hå. Kan börja med att be om ursäkt till mina medmänniskor som behövt ta del utav min pms. Förlåt, :( .
Dåså. PÅ ONSDAG ÄR DET LOV WO HO HO HO, jultomten och snön och lusten och otröttheten är välkomna då ja tackar ja tackar.
Hmmm. Igår var vi vid Uppsala slott och kollade på en fotoutställning. 1. Det såg inte ut som ett slott. 2. Utställningen var NICE PRICE PÅ BK! Jag tycker att folk ska kolla på den, och få sig en tankeställare. Eller vänta, jag kan ju länka till bilderna håhåhåhå. http://ohlson.se/?page_id=926
Tänk när ni kollar på bilderna, annars kommer ni inte förstå. Tänk! Och jag varnar känsliga tittare för vissa bilder. (ledtråd: utställningen handlade om normer)
3. Jag_gillar_inte_*pip*_osv. Ni förstörde min vistelse, som kunde varit ännu roligare och ännu intressantare, TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET! Mina friendz vet vilka pip är, det räcker för mig. (ps det är okej att vara oseriös men INTE HELA TIDEN, BAJSKORVAR ds)

Tänker avsluta inlägget med ett dilemma jag har... Ska jag fixa svart eller rött hår? Det är en svår fråga... Och och och och den enda jag kräver svar ifrån är Sandra, typ på måndag hihi. Ni andra får svara om ni vill! Typ Julia och Jacob o Tilia och ni som vet vem jag är som läser Sandras blögg!
Ni får exempelbilder i slutet av inlägget! Det är för övrigt inte enkelt att redigera bilder på paddan, fick ladda ner nån app grej, så den svarthåriga bilden (dvs inte ett original) ser skev ut :D och den rödhåriga bilden är jag för typ ett år sedan, så ah det kanske inte är jätte likt mig MEN DET ÄR JAG JAG LOOOVAR!
Jovars, hoppas inte bilderna blir för stora. ADJÖKEN SA FRÖKEN MARIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback