Dagens träning

Har funderat ett tag ( 2 minuter ) och har bestämt mig för att börja med " Dagens träning ", vilket oxå ger mig en anledning till att blogga oftare vilket jag varit riktigt dålig med på sistone! Kommer skriva upp ungefär hur länge jag har tränat, vad jag har tränat och lite sånt! Får se hur det går med de men ska försöka iallafall!

Wish me luck! :D




Jaja vet inte riktigt om det syns så bra men jag sprang iallafall på tränings-spring-grejen som tyyydligen heter crosstrainer, sprang där i 2h och 10 min. Sprang mellan 19 och 21 kilometer i timmen och brände ca 700 kalorier, glömde skriva att det blev ca  4,2 mil  :)


Det kommer förmodligen inte bli lika mycket träning dom andra dagarna som det blev idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback