Mot 9ornas middag we go!

Ska snart bära av till 9ornas middag i skolan, ska bara duscha av mig, byta om, fixa hår och smink men det tar nog inte allt för lång tid :)

Ska låna en klänning av Emma för jag var klantig nog att glömma min hemma. Kom nu på att jag missade att säga att jag är hos Emma men nu vet ni :)
Tror att jag ska låna hennes långklänning med mellanstora leopardmönster men jag vet inte, den är jätte fin men den ser inte helt underbar ut på mig så vi får se :)

Köpte en ny klänning igår också som jag ska ha på skolavslutningen, tänker dock inte spoila hur den ser ut, det får ni se på bild sen hoppas vi.

 Har märkt att det är mycket roligare att blogga på Emmas dator förresten, vet inte varför , kanske för att den är större och roligare att skriva på eller för att det är lite omväxling i vardagen :)

Ska duscha nu, hörs senare hoppas vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback