MTU - comeback


Hej hej hallå bloggen, I'M BACK ON TRACK! Och ska även försöka vara det typ en längre tid. För jag vet att ni älskar mig, speciellt när jag är så hysterisk som jag var det första,andra&tredje inlägget HÖÖH!
I helgen var jag i skokloster, men inte hos Sandrish. Jag var på hajk och det var kul. Det tjatades för jävla mycket om köttbullar SÅ SNACKA INTE OM KÖTTBULLAR MED MIG FÖR DÅ FÅR DU EN TJOTABLÄNGARE! Nej men for reals, orkar inte. Hatar köttbullar from now on, det skapar bara dilemman.
Och ostkaka, fy bubblan säger jag bara. Är det nåt jag lärt mig denna helgen så är det att uppskatta maten jag får serverad hemma.
Och kyrkogårdar, PÅ NATTEN!?!?! Är inget jag rekomenderar för dom mörkrädda och alltmänt mesiga människorna (ehmnkmh*host*intejag,mfgehik).
Och vet ni? Att skåda skokloster slott på nära håll nattetid, är en skräckupplevelse för dom allmänt mesiga och mörkrädda. Dvs hfhng  inte jag jomdfomg ölghlhost.
OCH! Och är ett fint ord. Jag och Sandra skrivet en lista över fina ord som borde uppmärksammas, det är kul.
skatteåterbäringen, passerkort, bitter, fräsigt, suveränt, brasseri, sensuellt, grötigt, bisarrt, fläskkotlett, eufori, montage, repotage, kallifjong, tjotablängare, hoolahoop, krossa, kartong, vemodig.
LISTAN KOMMER BLI LÅNG!
Nejnejnejnej nu ska jag till stan och köpa presenter och ba chillllledilla HAHA hatar ordet, chilledilla. Liksom NÄ DILL ÄR INTE CHILL, men helt ok i mat. Jäkla hollywood"fruar" som inte har några män!!!
Ska leka musikvideo på tåget tillsammans med Lars.
Relativt seriöst inlägg TJOHEJ MARIA BÄTTRAR SEEEEJ!!!!
Ogillar ord som Sej, dej, mej. För det stavas ju sig, dig, mig osv. Men nu var det ett undantag för att det skulle kunna rimma.
HOPPAS NÅN FÖRSTÅTT VAD JAG SKRIVIT OCH IGNORERA STAVFEL OM DET FINNS NÅGRA!
ADJÖ!
P.s. egentligen vill jag träffa dig i veckan Sandra men jag far till Trollhättan på onsdag med stopp i Jönköping, kommer hem på söndag. Så vi ses inte förens skolan börjar buhu :(( D.s.....

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback