Lördags godis från Lagerhaus

Idag har jag och pappa vandrat runt i Stockholm, yes där ser ni, ibland kommer jag ut ur huset!
Först kollade vi runt på Fotografiska, jag hittade en sån där himla cool mugg som ser ut som ett objektiv som jag sitter och dricker te ur just nu! (Tack jätte mycket pappa!!)
Sen gick vi och kollade i rutorna längs Västra lång gatan (kanske?) tills vi kom till Lagerhaus någonstans (om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vart vi var!) Där införskaffade jag mig de jättefina och supergoda så godisarna och ett skrivblock till skolan! Pappa införskaffade värmeljus och sånt!
Efter det gick vi till någon annan cool butik vid Sergel där dom hade mängder med coola saker! Dock följde inget av det med oss hem!
Sen gick vi till NK och åkte upp för rulltrappor och sen ner igen för ingen av oss ville egentligen kolla någonting där!
Sen åkte vi och åt kina mat i Bålsta och sen hem!
Good talk!

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback