Liista

Bara för att jag är himla cool tänkte jag göra en sån här fin lista som alla gör men ingen orkar läsa! Ni får stå ut :) snodde den från Tilia :)


Vad heter du i andranamn? - Angeliqa Sara
har du några piercingar? var? - Yes, 5 hål i öronen och en vertical labret i läppen :)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på!
väljer du filmkväll framför utekväll? - Filmkväll anytime!
din sämsta egenskap? - oroar mig mycket över fel saker
är du dag eller nattmänniska? - vaken på natten, vaken på dagen :D
vad har du på dig just nu? - underkläder, en fet tröja och min kära mössa!
är du nöjd med ditt utseende? - oftast, man har ju sina dåliga dagar
vad vill du ändra med ditt utseende? - mina revben är knasiga x)
Tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - ledig!
har du varit kär på riktigt någon gång? - tveksamt
är du oskuld? - Ne
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - yes
hur många har du varit riktigt kär i? - -
vad för sorts killar faller du för? - pojkar som fascinerar mig
har du kysst en kompis någon gång? - Inte kyss naj
hur många har du haft sex med? - lite personligt men 1!
hur många har du varit tillsammans med? - räknas det när man gick i dagis för isånnafall har jag ingen aning!
Tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt om mig men Maria är den som vet absolut mest av alla :)
vem skulle du vilja träffa just nu? - Ellen DeGeneres!
vem saknar du mest just nu? - Min saknade vän
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Jag orkar inte tänka så långt (a)
vem krama du senast? - jag kommer ärligt talat inte ihåg, tragiskt
vem står dig närmast? - Maria
vem vill du träffa oftare? - Emma
vem är mest partyprisse? - Jag såklart! Eller?
vem ringer du när du är ledsen? - jag håller mig för mig själv när jag är ledsen
vem är snyggast? - Eehm.. Min mama? :$
Farligheter
snusar du? - Nesh!
har du snott något från en affär någon gång? - naje
brukar du röka? - Never
har du tagit droger? - Choklad är min drog
känner du folk som tar droger? - inte vad jag vet
har du blivit jagad av polisen? - nee
har du druckit så mycket att du spytt? - Nope
dricker du alkohol varje helg? - Nej
skulle du kunna testa droger? - Näe
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Jag har ingen pojkvän pucko!
har du varit i slagsmål någon gång? - nää
Random
sover du med dörren öppen eller stängd? - öppen för den går inte att stänga för tillfället!
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Närå
tror du två ex kan vara vänner? - ja kan dom nog
skulle du vilja vara berömd? - inte om det var för typ " fulaste flickan i världen" men det hoppas jag aldrig att nån utses som!
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - jag?
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - nä
brukar du tänka innan du talar? - Ibland, ibland säger jag saker som jag inte själv förstår dock!
känner du någon som är oskuld? -Jaa
skulle du vilja tatuera dig? var? - Jaa, vet inte än
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - jag kan men jag gör det inte
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Det är klart!
tror du andra tycker illa om dig? - jag hoppas inte det men man kan inte vara omtyckt av alla och jag anar vissa som har onda tankar om mig :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback