MTU - north american scum

Årets första Maria Talar Ut inlägg, oh happy days.
Sitter i en soffa och äter en kaka som jag och min bror har bakat. Vi har ju självklart bakat fler kakor än den enda lilla gobiten jag just nu gnager på, duh. Göttmos!
Vad ska jag säga... Kollar på en film som visas på teve tusen gånger om året. Det måste alltså vara första gången den visas för i år? Samtidigt som första MTU inlägget?! Coolt.. Kanske. Inte? Nejhepp.
Kakan är god i alla fall. För. Djävla. GÖÖTTAAAAANS!
höm höm höm
På onsdag börjar skolan och jag ser inte riktigt fram emot det. Jag tror inte jag är redo att lämna min roll som en pösmunk, i en dvala. Fast det ska bli kul att träffa sandra!!!!! + andra.
(har inte gjort ett piss av vad jag egentligen skulle ha gjort under lovet)
Jajajaja adjöken sade fröken Mariaa.


Kommentarer
JULIA LILJE ☆

Hej! :)

Jag skulle gärna vilja ha hjälp med en grej, om du kunde klicka in här http://julialilje.blogg.se/2012/january/vill-ni-hjalpa-mig.html (min blogg) och kommentera det inlägget så skulle jag blivit jätteglad! Kan liksom inte bestämma mig själv.

Kramar / julialilje.blogg.se ☆

2012-01-10 11:11:28
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback