MTU - tönt

Jag sitter i en fåtölj. Hemmmmmmaaa. För att...jeg er sik.
Våran ugn låter, det är läskigt. Och jag är hungrig. Men jag väntar på ett paket, som min bror egentligen ska ta emot. Så, ah. Jag vågar inte göra något, ifall han hon den det som ska leverera paketet kanske kommer precis då. MÖH. Paketet ska komma mellan 0900-1600, tycker den kan komma nu.
För övrigt så trodde jag att sånt här bara skedde på film. Liksom hemleverans?! Wut wut.
Igår när jag också var hemma, så låg jag i en säng och lyssnade på musik. Det var chill och sådär. Så ba låter det FBAJDGBOAJD NVDLSGDSKV BOOOOOOM, vilket resulterar i att jag nästan dör. Fast det var bara min mobil som vibrerade. Men jag var fortfarande misstänksam, ba Omg någon är ute efter mig, eller nåt. Sen somnade jag, och så vaknade jag av att någon plingplonga på dörren. Och jag tänkte att Nu är dom här, dom ska hämta mig, nu dör jag. Så jag småsprang (så att förövaren inte skulle höra mig) till min brors rum (det finns fönster mot gatan där) och kollade vem det var. Så stod det en TNT bil där med en hund i som kollade på mig. Och jag blev förvirrad för jag visste inte vad TNT var för företag?! Så jag smög tillbaka och tänkte lite på det, och om jag skulle våga öppna. Och när jag bestämt mig för att ta på mig lite anständiga kläder och gå o öppna, så åkte dom iväg. Och jag kan väl förstå det, för det tog lite tid för mig att tänka genom riskerna.
Det visade sig iaf att den bilen skulle leverera min brors paket. Hö hö. Jag är en tönt.
Jajajajajajajaj som sagt, den kommer idag också. Dvs ingen större skada skedd!!,!!

Jag har tråååååkigt lalala möh möh möh.
Arrabesko Skoog sko hejdå adjö!

WAH NU KOM HAN!!!!!!! Känner mig duktig håhååhhå.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback