Dag 2 - Min första kärlek

Min egentliga första kärlek var på dagis där det var en pojke som hette Anton, jag kommer ihäg att vi brukade leka med dinosaurier vid sidan av huset x) Jag och mina jävla dinosaurier alltså :D Jag lekte med dom hela tiden ! Anyways så tycker inte jag att det räknades eftersom jag var så liten då ^^ Så min andra första kärlek var med en pojke i min ålder, det var när jag var 13 skulle jag gissa på. Vi träffades först bara efter mina träningar, han och hans kompis/kompisar brukade vara och kolla på träningarna. Sen fortsatte det bara och jag kände honom bara i ca 2 veckor innan vi blev tillsammans. Jag kommer ihåg att då var en dåvarande kompis i Thailand och vi chattade på msn och jag kommer även ihåg att jag såg FÖRJÄVLIG ut på den tiden! Jag lärde känna några av hans vänner och jag var så jävla glad men efter ca 3 månader kände jag att allting började bli sämre, sen ca en halv månad efter det gjorde han slut via sms (!). Jag mådde bra, var nästan beredd på de, grät inte eller nånting. Men sen ringde min bästa vän och då bara rann tårarna, det var hemskt. Jag sakande honom till tusen, nu förstår jag inte ens vad jag tänkte på, efter att några vänner har berättat saker som de inte vågade berätta då. När jag hör dessa saker önskar jag nästan att jag inte ens hade träffat honom men jag har lärt mej att man ska inte ångra något eller någon som fått en att skratta. Så jag ångrar inte allt men jag ångrar mycket och jag skulle aldrig göra om det, med det är en del av mitt minne och jag har ingen anledning till att försöka förtränga minnet. Jag tycker att an aldrig ska förtränga ett minne, man ska behålla det och le när man ser tillbaks på det eller bara göra det bästa av det. Så det var iallafall min första kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback