Saker du förmodligen inte visste om mej...

.. om du inte känner mej, då kanske du vet ;)


Jag är vänsterhänt

Jag har VÄLDIGT svårt för att va sur på folk

Jag är klantig, och då menar jag verkligen KLANTIG. Alla som känner mej kan bekräfta de!

Jag är mörkrädd och livrädd för att gå ute själv när det är mörkt.

Jag kollar på för mycket skräck filmer.

Jag har Coulrofobi = clown fobi

Jag håller gärna mina känslor inne och hatar att tynga ner nån annan med mina " problem "

Jag suger på att hålla mina egna hemligheter hemliga, men är bra på att hålla andras hemligheter hemliga.

Jag glömmer nästan aldrig någonting någon har sagt.

Jag är extremt lättroad, kan skratta åt nästan allt !


Det var väl allt för den här gången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback