Dagen idag :)

Har varit hemma från skolan idag för att vila foten, mamma kom hem tidigare efter att hon hade sett bilderna på min fot så efter en hög med övertalande åkte vi till akuten i Enköping och kollade upp foten, det visade sig att det inte var någon spricka som jag trodde utan det var en riktigt jefla rejäl stukning bara!

Så jag hoppar iallafall runt på kryckor och jag älskart! Kryckor är roliga c:

Stör mig dock på en grej, hade lagt upp bilderna på hur svullen min fot var och så kommer nån liten F12a och kommenterar Hej haft en bra dag?:) och börjar babbla på om någon tävling hon har på sin blogg och då tänkte jag " kollar du ens på min blogg? för hade du sett bilden hade du sett att jag inte haft en så 'bra deg' " Stör mig verkligen på sånna. Ska dom spama på med sin jefla reklam kan dom väl säga någonting som visar att dom åtminstone har sett min blogg? Varför ska jag gå in på deras bloggar och vara så himla intresserad när dom inte ens kollar på min?

bratwurstkorvar är vad dom kan vara!

Kommentarer
Din pöjk:*

Hahahahahaha äääälskling blev surmupp! Men du varför nte läsa min blogg, kanske va med i min tävling ? Heheheheheheh fast ne:$ Loveu hoppas foten blir bättre:* flygplanet säger bruuuuuum (hejdå på flygplanska i guess)<3

2011-04-07 15:43:39
Maria

'bra deg' hahahahah

2011-04-07 17:21:48

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback