svar

Malilha i inlägget Såhär på kvällskvisten:

GE OSS EXEMPEL FÖFAN, orkarinte leta upp lyrics...
Well som ni ser har vi någon som verkar lite halv otrevlig som har kommenterat men här kommer hur som helst några exempel:
The real world
spotify länk
youtube länk
text exempel:
Take wing on the balmy breeze
And sweep you off you feet

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
Fireflies
spotify länk
youtube länk
text exempel:
A foxtrot above my head
A sockhop beneath my bead.

But I'll know where several are
If my dreams get real bizarre
'Cause I saved a few and I keep them in a jar
To the sky

spotify länk
youtube länk
text exempel:
And there's more of this brave adventure
than you'd ever believe

awake the stars 'cause they're all around you
wide eyes will always brighten the blue.
Alla Owl City's låtar som jag har hört gör mig glad! Det är på grund av texterna, melodierna, musiken helt enkelt, allting gör mig himla glad och just dom låtarna ovanför tycker jag att ni ska lyssna på då dom är några av mina favoriter! :D

Kommentarer
Malilha

:D

2011-12-08 08:30:02

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback