MTU - Hector was the first of the gang with a gun in his hand

Jag orkar inte skriva och kommer antagligen inte göra det senare i veckan heller, men jag måste ju göra ett inläääägg. Så varför inte göra en oerhört ointressant bildbomb?
Ang rubrik: text ur en bra låt jag inte kan sluta tänka på.

And now förklaring till bilder:
1. Sandra à la cut the rope tema.
2. Hade 747 kr på snobben spelet, big deal JA! Kent-fans vet vad jag snackar om ;p
3. När man lyssnar på musik på sin padda så står det ofta VAD man lyssnar på. I det här fallet lyssnade jag inte på något, än mindre Torkel i knipa, Doris dör scenen lol. Visserligen kollade jag på det tidigare den dagen, men att säga det vore ju liksom att förstöra historien bakom bilden. Mmmh, fast nu sa jag det ändå wops.
4. Sandra med Carl, finns det nåt mer att säga?
5. Jag kände att jag saknade Håkan lite typ i fredags, kändes litebättre med sjömansskjortan och Håkan spelandes ur högtalarna.
6. Grej på tumblr. Borde jag vara rädd?
7. Kul bild, tröttnar aldrig. DEN ÄR MIN GUD! Alltså the deer.
8. Ah och jag är cp-glad för jag fick en puss av snobben.

Ah men, adjökens då, veckans inlägg avklarat hhåhå.


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback