Dag 3: En viktig person i ditt liv

Det får bli min kära lilla syster Tanya! Hon är den jag ska se till att hon inte gör bort sig lika mycket som jag gjorde i hennes ålder, jag ska se till satt alla inte skrattar åt henne bakom hennes rygg för att det ser ut som att hon smort bajs i ansiktet och fått en elchock. Självklart ska hon få lära sig av mina misstag men eftersom jag inte hade någon stora syster när jag var liten så hade inte jag någon som lärde mig det där med sminket det var mest bara mamma som tog ifrån mig mitt smink som jag sedan tog tillbaka och sminkade mig på bussen istället så hon inte skulle se något på morgonen. Hur som helst ska jag vara systern för tanya som jag aldrig hade, som lär en om smink och faktiskt lär en hur man ska göra så det blir rätt istället för att bara säga att det är fel. Även vi har våra stunder när jag tycker att hon är så jobbig att jag bara vill gå ut och slå handen hårt i ett träd, fast sen eftersom jag bor ute i skogen så kan jag inte välja träd för de är så många.. men sen inser jag vart hon fått alla spydiga komentarer faktiskt kommer från mig! X)

Kommentarer
EWIL

Du... Jag talade visst om för dig hur du skulle sminka dig. Men fröken behagade inte att lyssna.

2012-04-24 17:43:01

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback