Things to do when you're bored

Eftersom jag är en sån enorm nolifer som aldrig gör någonting på min lediga tid så blir jag självklart himla uttråkad ibland, speciellt nu på lovet. Jag orkar aldrig gå ut och göra någonting så jag blir bara hemma, utom ibland när jag får ett slag i bakhuvudet och springer ut fotograferar eller något sånt. Så nu tänkte jag att det kanske finns fler som mig så jag skriver en liten lista på saker jag gör när jag är uttråkad (när jag är ensam hemma)

- Springa runt och dansa, oftast utan musik

- Gå runt i huset och sjunga Elvis Presley låtar

- Göra kullerbyttor i soffan

- Gå in på massa klädsidor och lägga allt jag vill ha i varukorgen för att se hur mycket allt kostar och sedan önska att jag hade så mycket pengar så jag kunde köpa allt!



Så det är en himla kort lista för att min hjärna har sprungit iväg på andra äventyr och jag ska säga er att det är inte lätt att komma på saker utan hjärna!

Hur som helst så skulle jag vilja att ni gör en egen lista på eran blogg och länka i en kommentar så jag kan få inspiration på mer saker att göra!



Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Gud vilken fin design du har på bloggen & header! :D

2012-04-03 16:41:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback