Ursäkt osv

Jag tänkte börja morgonen/dagen/eftermiddagen/kvällen/natten med att be om ursäkt för brist på bloggande här men som vanligt har jag känt mig helt omotiverad. Har lite då och då känt för att skriva långa fula inlägg som jag lyckligtvis aldrig publicerat. Har därför skapat en ny blogg som jag kommer lägga upp saker jag finner helt onödiga för omvärlden men viktiga för mig att få ut! Kommer kanske skriva upp den här senare när jag fixat till den osv. Detta kommer förhoppningsvis resultera i att jag kommer lägga upp mer saker här! Det här kommer bara bli ett text inlägg så jag hoppas att jag inte gav er några vidare höga förväntningar när ni klickade på det här inlägget eller gick in här och såg att ett nytt inlägg ploppat upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback