Bokat! ❥

Idag efter skolan svängde jag, Maria & Jacob förbi på Darkwell och bokade tid för min vertical labret!! Fick en tid på måndag så jag behöver inte vänta länge! :D Överlycklig! Så då tar jag med mig Maria och kanske Julia, det beror på ifall hon hinner satt hon inte har något annat att göra då jag har tid 16:40 och vi slutar 15:00, men hoppas för hon och Maria ska filma och lägga upp på youtube, haha! Kan knappt bärga mig, vill fixa det imorn!! Nu ska jag försöka lugna ner mig sen ska jag sova! Godnatt på er goda folket!


Kommentarer
Anonym

ÄNTLIGEN! :D

Har hittade de två bästa sidorna som kan ge oss ungdomar lika hög lön som vuxna.

Runt 30 000/månad UTAN att dra av skatt!

Fyfan får min lön nu den 31a :D:D:D

Sen efter måste man vänta till nästa 31 så passa på! :D



Ville bara tipsa dig, den är awesome och helt gratis! Inge spam, lovar! :D

Kolla här: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-11 21:13:02

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback