Förändring

Varför ska alla hemsidor ändra design nu? Blogg.se har gjort det och jag föredrog den gamla, GIFYO har gjort det och jag blir bara förvirrad. Jag tycker att dom ska ha det som det var innan! Jag tycker att det är viktigare att man kan hitta till allt man behöver hitta, så länge jag kan göra det så bryr inte jag mig särskilt mycket om alla knappar har blivit glansiga. I-landsproblem. "Shit jag kan inte hitta till 'sök' knappen! Åh mitt liv sugeeer! Jag går och äter en kaka istället..". Typ så jag tänker just nu... fast utom 'mitt liv suger' delen, mitt liv är najs! 
 
Kände bara att jag ville säga det såååå.... cheerio!
 

Kommentarer
annie

Jag håller med dig helt! jag gillar inte alls den nya designen på blogg.se, jag tycker faktiskt den är mycket fulare och sämre än den förra :s

2012-06-27 22:19:58
URL: http://adorablenails.blogg.se
baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

haha gu, känner precis likadant själv!!

2012-07-02 16:47:27
URL: http://mymic.blogg.se

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback