I Västerås

Hejhej !!

Sitter i Västerås hos Nattha :D blir kvar här hela helgen, AWESOME :D
Hahah :)
 Idag vaknade jag halv 11 av att mamma " knackade" *host* bankade *host* och jag ropade "vad?!" men hon hörde inte eftersom hon aldrig sluta knacka! -.-'
Sen efter jag fick gå upp och låsa upp dörren och sa att hon better have a good anledning till att väcka mej efter bara några få timmars sömn! Hon svarade: .... vi åker om en timme.
Så då smällde jag igen dörren och slängde på mej kläder, sprang in i huset och borsta tänderna och allt annat övrigt jag gör på morgonen fast i 800 km/h...
Sen började vi sakta men säker åka mot Västerås och mamma och Stefan skulle ju självklart lyssna på sin dåliga musik som ingen har hört talas om som är född efter 1960, och dom vägrade sätta på radion istället så då tog jag fram hörlurarna och skulle lyssna på radio i mobilen istället och jag lyckades ju självklart inte få nån bra mottagning så det var antingen att lyssna på prassel i mobilen eller mammas och Stefans musik så de blev mobilen utan tvekan (y) haha :D Sen blev det dock lite problem när vi inte hittade rätt gata för vi åkte del och lalala men tillslut hittade vi ! så kom Nattha och mötte mej vid parkeringen :)

Sen dess har vi vart ute och gått, ätit pizza,köpt godis, läsk och tidningar, lämnat grejerna hos henne, gått lite till och tagit kort! Sen "kollade" vi på twilight och så har vi ritat :D

AWESOMNESS!

haha :D

Jaja nu tänker inte jag skriva mer x)


Sandra "Ninja" Pettersson ♥ Nathalie "Ängel" Berggren


Ha de bra eller bäst eller bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback