Dear John

Förlåt att det inte blev någon recention sist en jag somnade x)

Sen har jag och Emma flyttat möbler hela dagen och... sen glömde jag bort :$

Nu har nämnligen min bror flyttat så nu tog jag hans rum ;)

Anyway...
Filmen hette som sagt "Dear John" vilket ni borde veta om ni såg trailern.

Handing:

John Tyree (Channing Tatum) är soldat i amerikanska armén men hade permission över sommaren, och var hemma där han bor med sin lite udda pappa. Han träffar Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried), de blir stört förälskade i varandra och har de underbaraste två veckorna. Men sen ska John ut i krig igen och Savannah tillbaka till skolan. De är borta från varann i ett år, men under tiden skriver de brev till varann. Den 11 september 2001 förändrades mycket och John kändes sig tvungen att stanna i armén, alltså två år till ifrån Savannah. Efter ett tag utan brev från Savannah får han ett brev där hon berättar att hon träffat någon annan och redan förlovat sig. John stannar då ytterligare några år till i armén, men blir hemskickad till USA för hans pappa har blivit sjuk. Han träffar Savannah och gamla sår rivs upp igen! Och John måste göra ett oerhört svårt beslut i sitt liv. (kopierad från Wikipedia)

Jag tyckte personligen att den va grymt bra och jag är kär i filmen!

Genren är romantisk/drama/krig. Men det är inte som Rambo eller någon sån sorts film! 

Jag rekomenderar verkligen den här filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback