dagens..... morgondagens!

Jag hade egentligen berättat om dagen MEN,

det har inte hänt så mycket intresssat idag
, bara skola och träning så jag tänkte berätta om morgondagen istället ;)

Imorgon hade jag hoppats på sovmorgon men klantig som man är så har jag glömt EN grej hos mamma!

Så imorgon tar jag förmodligen bussen kl 8 till mamma och hämta denna lilla sak,
sen tar jag bussen satt jag är i Bålsta 13.00.
13.20 ska jag vara vid Shell och 13.30 åker bussen till Vänersborg med RM3 och Uppsala flickorna ;)
Nångång på vägen stannar vi och äter ( förhoppningsvis vid Donken ;) )
Sen ska är de förträning på friståend 20.20 sen går vi och lägger oss tidigt ;)

Sen var det slut på den dagen!

Sen är det tävling på Lördag & final på Söndag,

Önska oss lycka till! :D


Mer om hur det gick på Lördag&Söndag får ni veta när jag har kommit hem igen ;)

Kommer inte vara någon idé att ta med datorn eftersom:

Jag är klantig som fan
Kommer ändå inte ha något internet där mtp. att jag inte har mobilt internet





Vad ska ni göra i helgen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback