hihi Godagens :)

hmm.. det var jätte konstigt idag på träningen för mitt när jag skulle köra trippel flickis så somnade båda mina händer så det kändes jätte konstigt x)

Men förövrigt har det varit en väldigt jobbig och tråkig dag!

Dagen började med att jag försov mej och fick göra mig iordning på 5 min ( inte kul nånstans :o )

Sen började skoldagen med att det var biologi läxförhör på örat, balanssinnet, smaken och... tror att de var allt, det var inte så jätte svårt men ändå! hihi :D

Sen var det svenska i en timme vilket dock var helt okej eftersom vi bara jobbade med en plansch och en av Shakespeares pjäser " Så tuktas en argbigga / The taming of the shrew ".

Sen var det 70 minuters fysik, det var inte så hemskt roligt :P

Sen var det lunch - fisk, som inte smakade de minsta gott!
Så jag och Sara, Maria och Emma skulle spela pingis men det slutade med att bara jag och Sara spelade och sen kom 8orna och ville spela istället så vi spelade ett tag sen fick dom spela så jag, Maria och Emma gick till tidigare laget och lekte c: haha :D

Efter lunch hade vi SO där vi gjorde klart frågor och repeterade inför prover som är på fredag (!!!!)

Sen skulle vi ha engelska och då fick jag reda på dom hemska nyheterna att dom har ändrat schemat så vi slutar 15.15 istället för 14.55 ( eller 15.00 ) vilket betyder att jag får sitta och vänta i evigheter på bussen sen och komma hem senare :) yippie...

På engelskan kollade vi iallafall på freedom wrighters tror jag att den hette :)

Sen åkte bussen heeeelt fel! Sen när jag och Maria skulle gå av bussen så öppnade han inte dörrarna så vi fick springa fram och gå av där, sen sprang jag till andra bussen samtidigt som jag pratade med älsklingen sen efter det gick allting bra :rolleyes:

Älskling du gör min dag :love:

Kommentarer
tobbs

Hej! fin blogg du, själv driver jag en personlig/modeblogg kanske något för dig att sysselsätta dagarna genom att läsa? kika gärna in! http://tobbs.se :D

2011-01-20 22:22:53
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback