Hemkommen!

Jag kom egentligen hem för någon timme sen men jag har gjort annat så skriver inte förns nu :)

Så här blev det imorse iallafall:

Han med nästa buss som gick 08:10.

När bussen var vid Gransäter ( typ 10 min från stationen ) gick ena bakdäcket sönder, det blev typ såhär

Så kom sent till stationen där jag skulle byta till Hagviken bussen men det gjorde inget för den trasiga bussen jag åkte på var den bussen som skulle byta till så jag tänkte :

- bra! då missar jag den inte iallafall!

fast sen kom jag på att den var ju fortfarande trasig...

När jag kom till stationen var Maria där förresten :)

Vi fick iallafall stå och vänta ett tag sen kom busschauffören och sa att det skulle komma entaxi som skulle köra oss istället ( oss och 2 andra ).

Så vi åkte taxi runt hela Hagviken tills vi kom till skolan :)
Vi blev ändå lite sena dock men det gjorde ingenting för vår grupp på nationella var sist, det vill säga typ vid lunch!

Sen tänkte jag åka hem efter det eftersom jag fortfarande är sjuk men då kom Viktor M och sa:

- Men du måste ju vara med på redovisningen ju!
-Men jag är ju sjuuuuk!

Sen va jag me på den iallafall :)

Efter det bestämde jag mig för att nu SKA jag hem innan jag dör här!

Så sa Emma:

- Men ska du inte vara med på sista lektionen då?

Då kom Vicktor A och sa:

Vicktor A: Men hallå, hon är ju helt DÖD ser du väl?! Asså verkligen död!

jag: Eller hur!

Emma: Så det är bara jag som inte ser de ?

Jag: jaaaa

Vicktor A : Asså hon ser verkligen DÖD ut!

Jag : Vicktor, alla fattar, det räcker xo

Sen åkte jag och fyllde på mobilen sen kom jag hem!

Oh My Lol jag vill sova :(

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback