In the jungle... lalala jungle .. la lions sleep tonight!

Älsklingen är i Afrika och jag blev lämnad hemma hihi :* Och alla vet ju va de betyder! Sitta hemma och kolla på alla sorgliga filmer jag kan hitta och tycka synd om mig själv! yaaay! Har redan kollat på 3 filmer sen jag ko hem från skolan, kommer dock inte ihåg vilka det var :$

Simon blir iallafall i Afrika i en vecka och jag har gråtit tills ögona svider för jag vill att han ska komma hem :( Hoppas på att han kan lyckas hitta något fint litet internet cafe där nere i Afrika, annars får han väl ... hitta ett fult litet internet cafe c: Jaja jag vill allafall att han ska komma hit nu nu nu :( Grät apgalet myvket imorse när han skrev att han ska åka nu :( Förstår om ni egentligen inte tycker att det är särskilt kul att läsa om det här men once in a while tänker jag skriva lite oxå hihi :* Skyll er själva som läser min blogg :*

Anyways så har jag hittat maaassa sorgliga filmer som jag tänker kolla på nu så ni får ha det så bra!
See yaa lejtör c:

Kommentarer
K A R I N

Hej!

Allt bra?

Blivit lurad något idag?

2011-04-01 22:00:48
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback