Missat bussen...

Vaknade 07:25 idag så det var bokstavligen bara att slänga på sig kläderna och springa med tanke på att bussen går 07:30. Och att man är sjuk gjorde ju inte saken bättre direkt. Självklart var bussen tidig då så jag missade den.

Har Nationella prov i Svenska idag.. jag vet att någon sa att vi har sovmorgon och jag vet att svenskan börjar 09:30 och jag vet att om jag tar nästa buss är jag i skolan 09:30. Så jag hoppas att vi hade sovmorgon tills dess annars är jag körd. Ska nog ringa och fråga Emma om några minuter och hoppas på att hon är vaken.


Håll tummarna för mig!

Kommentarer
din pojk ;*

älskling då :o SOV I TID :*(L)

2011-03-01 11:15:43
Nathalie

Håller tummarna men för att säga något :D JAG HAR SPORTLOV ! :$

2011-03-01 12:17:39
URL: http://fkingnattha.beldo.se
Erica J

MEn halllååå nationella prov i svenska har ju redan vart :o :o ofta du fick göra den senare :o

2011-03-02 19:07:20
URL: http://EndastEnErica.devote.se

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback