E.l.f.

Idag skulle jag beställa hem en foundation, en lipbalm då min börjar ta slut + en till lipbalm till Julia, fast som vanligt gick inte allt enligt planerna utan sen börjar jag tänka "men eftersom jag ändå håller på...det är ju billigt" så det som skulle varit 3 saker vart istället dubbelt upp för det flög in 2 läppstift och ett nagellack också. Mina planer på att inte köpa mer än det jag planerat går inte så bra... Men till mitt försvar så är det faktiskt himla billigt på e.l.f. , lipbalm kostar bara 15 kr, läppstift 35 kr, nagellack 15 och foundation 60 kr, vilket är himla billigt om vi ska jämföra med vad som finns i butik här i Sverige, +att det är fin kvalité på grejerna för pengen!


Känner att inlägget som egentligen skulle handla om hur jag aldrig håller mig till planerna egentligen blev ett reklam inlägg .. Jaja, rekommenderar dom iallafall! Och nej, jag får inte betalt eller nåt för det här inlägget! (Önskar dock att jag fick det!)



...Glad bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback