MTU - "Dina kyssar är som smultron och mjölk"

Nej men serriii. Idag är det...... 14 februariiiii!!!!!, och Valentina har namnsdag. Grattis till dig, vem du än är, var du än är!
Jag ska äta rabarberpaj. Det är nice. Men att äta BARA rabarber är inte nice, imo. Det är surt. Liksom..
Lalala. Hmm. Såg några 94:or på Ica idag. Dom gick i min skola förut. Och heheheh nu stod dom med massa rosor i händerna och kollade på fake-skumpa eller nåt. Överkurs eller wut. Tycker det är lite kul/löjligt (vad vet jag) att se hur små ungdomar försöker anstränga sig så mycket (räcker inte choklad, som det brukar vara på film sådär? :c ) Och jag tänker "vet ni inte att det är över om nåt halvår ändå? Stackars människor, som kommer bli så sorgsna, sååå sorgsna. Och när ni sitter där om ett halvår, och vill köpa massa glass för att trösta er själva, då har ni inte råd.. Bara för att ni skulle köpa dom där rosorna och fake-skumpan." Oj oj, NEJMEN NU KÄNNER JAG ATT DET BLEV LITE DÅLIG STÄMNING HÄR! Men dom är ju så småååå, bara ett år äldre än mig och jag är inte så stor?! Visserligen fyller 94:orna 18 i år.... HERRE MIN JESUS TIDEN GÅR FORT!
Ahmen jaja. Fira alla hjärtans dag om Ni vill, som Ni vill! Personligen är det bara humbuuuuuug alltihop! En vanlig tisdag, TYCK OM VARANDRA LIKA MYCKET VARJE TISDAG!
Maria har nu talat ut. Jag har inget mer att säga, förutom ADJÖKEN!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback