Today, tomorrow, whenever you want

Hallå mina små snabelburkar!

Idag har jag köpt ett par jätte fina solglasögon från Cubus!
Vet att det kansk inte riktigt är rätt säsong för solglasögon men tänkta att när det väl är sommar och soligt kommer dom säkert kosta dubbelt så mycket så jag slår väl till!
Tycker även att färgen passar bra till min hårfärg, jag ser ut som en jordgubbe!
Dock ser det bättre ut utomhus när det är ljust men ni får nöja er med en badrums cambild för tillfället!
Ska förövrigt följa med mina kära mor till jobbet imorgon så ska dokumentera allt med min finfina kamera så kommer bilderna förhoppningsvis upp imorn också! Beror på och det behövs redigeras något, t ex färg och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback