sleeping season

Nu är det dags att klaga lite men är det bara jag som har tröttnat helt på vinter, mörker, kyla och snö slask! Jag vill ha sommar, solsken, värme och sand mellan tårna! Jag vill inte behöva ha på mig tonvis med kläder för att inte frysa rumpan av mig. Jag längtar till att kunna ha shorts och linne igen! Vill inte att det ska vara kolsvart när man åker hem från skolan! En fördel med mörkret är dock att det är lätt att somna, fast oftast blir det när man inte får sova...Så! Färdig klagat :)
Bild från november nån gång

Kommentarer
anna fahlgren

Var med i min tävling! Priset är ett inlägg om din blogg och en gratis design som du eller någon i din närhet får bestämma hur den ska se ut och ta del av! Kul va? Mina 1700 unika läsare kommer såklart få veta vem som vunnit och ta del utav din blogg! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/january/tavling.html

2012-01-28 10:37:36
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget tack:

Namn:
Remember me?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback